Nyomtalanul eltűnt Tibi atya Facebook-oldala
Az egyik legnépszerűbb magyar Facebook-oldal szőrén-szálán elveszett. Egyelőre nem tudni, hogy pontosan mi történt.
Az egyik legnépszerűbb magyar Facebook-oldal szőrén-szálán elveszett. Egyelőre nem tudni, hogy pontosan mi történt.
Finomabban buzdíts pogromra, mert minél keményebben szítod magad alatt a parazsat, annál nehezebb lesz a tömeg ellenében eloltania annak a maréknyi embernek, aki velem együtt még hisz a humánumban-üzente Tibi atya a lovagkeresztes publicistának.
Újabb fontos személyiség jelentette be a minap a politikai korrektség korszakának végét. Tibi atya, a magyar Facebookot uraló iszákos mémpap “ministránsai”, azaz oldalának szerkesztői úgy mutatták be az atya neve alatt megjelent új könyvet, hogy az a “régi, keményvonalas rajongóknak” készült, akiknek az oldal az utóbbi időben már túlságosan “politikailag korrektté” vált.
Orbán Viktort kifütyülték, két betonfal adta a visszhangot. Rogán Antal elismerte, hogy hibázott, de még hogy! Nem volt eseménytelen a hét. Ön is így látja? És a részletekre emlékszik? Tesztelje memóriáját!
Példázatát a magyar férfinéplélek nyelvén, a sör segítségével adta közre.
Volt idő, amikor cigire sem volt pénze, de kétnaponta kint volt az utcán a kormány intézkedése ellen tüntetni – ma már nem is tudja, minek. Viszont úgy látja, mostanában az emberek vagy elkezdtek kicsit közeledni egymáshoz, vagy csak megszokták a rossz hangulatot. Tulajdonképpen megszerette Budapestet, igaz, ehhez huzamosabb időt kellett külföldön töltenie. Az új regénnyel jelentkező Gerlóczy Mártonnal beszélgettünk.
Folytatódik a két, milliós követőszámmal rendelkező Facebook-személyiség háborúja a közösségi oldalon. Egymás követőinek becsmérlése és a facebookos véleményszabadság is előkerült. De érdemes odafigyelni a vitába oldalágon bekapcsolható Ripost-reposzt jelenségre is.
A Facebook egyik legnépszerűbb magyar sztárja nem csak szimplán kiakadt Norbi állításán, hanem részletesen levezette, hogy miért nem kellene ilyeneket megosztania. Norbi rajongóinak is üzent.
A humoráról és lumpen életmódjáról elhíresült Tibi atya kezdetben csak néhány ezer főiskolást szórakoztatott, de a brand mögött álló csapat hamar rájött, hogy a részeges kitalált pap ismertsége pénzre is váltható. De mennyire volt tudatos a márkaépítés, és milyen stratégia van az atya nevével fémjelzett termékek bevezetése mögött? Megkérdeztük ministránsait.